Hvad går det ud på?
I forbindelse med afvikling af f.eks. større kampagner kan der være sund fornuft i at få noget hjælp. Mange gange vælger en virksomhed, at lægge opgaven ud af huset til et bureau, men hvorfor ikke hive ekspertisen ind på dit eget kontor?
Jeg løser opgaverne in-house i samarbejde med dit marketing- og/eller kommunikationsteam. Det øger effektiviten når mail-korrespondancerne bliver erstattet af ansigt-til-ansigt kommunikation hen over skrivebordet.
Ofte vil det også have den positive bonus, at dine medarbejdere får en bedre fornemmelse af hvordan, man kan arbejde med Facebooks annoncesystem.
Brug mig til i en begrænset periode til f.eks.
- Hjælp til udformning af annonceringstrategi
- Kampagneplanlægning
- eksekvering af kampagner i Facebook Ads Manager
Hvad koster det?
Der tages udgangspunkt i min timepris på 1250,- kr. eks. moms.
Har du brug for fast hjælp over en længere periode kan en fast aftale til en lavere timepris dog komme på tale.
Vil du høre mere?
Ring til mig på tlf. 21 12 10 20 eller skriv en besked
og så ringer jeg dig op, når det passer dig …