Mit nytårsforsæt 2016 betyder gratis hjælp til dig!

Det helt indiskutabelt vigtigste værktøj, jeg har i Facebook marketing værktøjskassen, er retargeting: Det, at kunne målrette indhold på Facebook mod personer, som har besøgt ens website – eller bestemte dele af ens website. Det er så vigtigt et værktøj, at mit 2016 nytårsforsæt er, at jeg ikke længere vil tage penge for at hjælpe med at få det sat op.

Derfor har jeg lavet en lille e-bog. Det er en guide, som skridt for skridt viser dig, hvordan du på din Facebookkonto finder det lille stykke kode, som skal sættes ind på dit website og derefter hvordan du opretter det, jeg kalder en basismålgrupper: En målgruppe, som samler mest muligt data fra dit website og beholder det længst muligt.

Du får e-bogen tilsendt, når du har tilmeldt dig mit nyhedsbrev via formularen herunder.

Det er ikke en e-bog om hvordan du i praksis bruger retargeting. Dét emne er stort nok til flere e-bøger, som jeg ikke tør love, at jeg skriver. Jeg tør til gengæld godt love, at jeg kommer til at skrive om det adskillige gange i mit nyhedsbrev, så det er blot atter en grund til at tilmelde sig!

Udfyld formularen herunder for at tilmelde dig mit nyhedsbrev og få tilsendt e-bogen Opsætning af Facebook Retargeting:

1 svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] De fleste virksomheder har efterhånden fået installeret Facebook-pixelen, så de kan benytte sig af de remarketing muligheder der ligger her. Hvis ikke, så hop over og læs David Lorentzens dejligt enkle guide til at installere Facebook pixelen lige her. […]

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *